reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Bernáth

Michal Bernáth

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študent Universität Wien (8.semester odbor politológia a 2.semester odbor publicistika), býva v Bratislave, kde sa pred 22 rokmi narodil. Zoznam autorových rubrík:  Svet podľa BushaSúkromnéNezaradené

reklama

Svet podľa Busha

Nežná revolúcia

Michal Bernáth

Nežná revolúcia

Chcel by som, aby bol svet iný, aby bol taký, aký by som ho chcel vidieť. Chcel by som, aby som tento svet videl očami prezidenta Busha, respektíve taký, ako o ňom Bush hovorí. Nasadil by som si okuliare, volajte ich ako chcete, ružové, fialové, to je jedno. Ja ich nazvem bushovou optikou. Cez tie okuliare by som videl len svet, ktorý vychádza z úst Georga Busha. Taký svet by som si prial, ale taký svet nikdy nebol a ani nebude...

  • 18. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu