reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Bernáth

Michal Bernáth

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je študent Universität Wien (8.semester odbor politológia a 2.semester odbor publicistika), býva v Bratislave, kde sa pred 22 rokmi narodil. Zoznam autorových rubrík:  Svet podľa BushaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Úvaha o troch generáciach

Michal Bernáth

Úvaha o troch generáciach

Bolo Jozefa. Môj starý otec je Jozef, takže sa celá naša rodina zišla pri nedeľňajšom obede. V našej rodine momentálne najviac rezonuje téma Zväzky ŠTB, áno, aj môj starý otec bol jeden z tých šťastných čo mali "svojho" ŠTBáka. Napísal list Husákovi a rozhodne nie preto, aby mu vyznal svoj obdiv. Mňa na tomto obede však zaujalo čosi úplne iné, aj keď som na to, že mal môj starý otec "svojho" ŠTBáka patrične hrdý. Zaujalo ma čosi, čo bola vlastne iba drobná poznámka...

  • 22. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu